עו"ד משפחה

עו''ד משפחה

לפני שנדבר על הסוגיות בהן עוסק עו“ד משפחה, חשוב לציין משהו חשוב מאוד. בכל מקרה בו מחפשים עורכי דין יש צורך ביחסי אמון מול עורך הדין. אך פי אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחיפוש אחר עורכי דין משפחה. וזאת מכיוון שבאופן טבעי אתם פונים אל עורך הדין בעניינים מאוד אישיים, ואולי אפילו אינטימיים. לכן חשוב מאוד שתרגישו בנוח, ותדעו כי אתם מקבלים עזרה משפטית מקצועית והכל ניתן ברגישות הדרושה.

במה עוסק עורך דין לענייני משפחה

 

עורך דין משפחה אייל סייג עוסק במגוון סוגיות משפטיות הכוללות:

גירושין – עורכי דין בחולון העוסקים בדיני משפחה מרבים לעסוק בתחום הגירושין; מה לעשות, הסטטיסטיקה מספקת לנו הרבה מאוד עבודה. זוגות רבים מתגרשים, ונראה כי ישנה מגמת עליה תמידית בשיעורי הגירושין בישראל. לפעמים בני הזוג עושים זאת בהסכמה, ורק צריכים עורך דין לעריכת הסכם גירושין. אך מנגד ישנם זוגות המגישים תביעת גירושין ונאבקים זה מול זה בבית המשפט. כך או כך, תמיד תצטרכו עורך דין גירושין.

סוגיות נלוות לגירושין – ישנן מספר סוגיות שיש להסדיר במסגרת הסכם הגירושין לרבות משמורת על ילדים, הסדרי שהות, מזונות וחלוקת רכוש. עו“ד משפחה מטפל כמובן בכל הפרטים הללו במהלך תהליך הגירושין. אך לא אחת ישנם מקרים בהם יש לחזור אל בית המשפט לענייני משפחה גם לאחר שהסתיים ההליך. למשל במקרים של הפרת הסכם הגירושין, אי תשלום מזונות וכו‘. אנו מקווים כי הכל יתנהל בצורה חלקה, אך במידת הצורך אנו כאן לשירותכם.

אימוץ ילדים – ישנם זוגות רבים המעוניינים בילדים, אך מסיבות שונות אינם יכולים להביא ילדים לעולם; למזל זוגות חד מיניים. הליך האימוץ, בין אם הוא נעשה בארץ או בחוץ לארץ, הוא הליך משפטי המערב גם את רשויות הרווחה. הוא עשוי להיות מורכב ומתיש, ואתם זקוקים לעזרתו של עורך דין. במידה ומדובר באימוץ מחו“ל, בוודאי תזדקקו גם לשירותי נוטריון.

ילדים בסיכון – חוקי הרווחה של מדינת ישראל נועדו בין היתר להגן על שלומם של קטינים. ובמסגרת החקיקה, במקרים מסוימים ניתן להוציא ילדים מביתם ולהעבירם למסגרות מיוחדות. אין ספק שזהו צעד קיצוני, אך לצערנו ישנם מקרים בהם הדבר מתבקש. ישנן משפחות שאינן מתפקדות בצורה נורמטיבית, ועל מנת לשמור על שלומו של הקטין יש להוציאו מחיק משפחתו. לא תמיד ההחלטות של רשויות הרווחה מוצדקות, ולעתים יש צורך לערער עליהן.

הסכמי ממון – עריכת הסכם ממון בין בני זוג (או הסכם חיים משותפים) היא דבר מתבקש בימינו. הסדרים מסוג זה יכולים לקבוע בצורה ברורה ומוסכמת על מערכת היחסים הכלכלית בין בני הזוג, ולתת מענה גם במקרה של פרידת בני הזוג. סוגיות חלוקת הרכוש הן לא אחת אבן מחלוקת מרכזית במשפטי הגירושין. אך כאשר ישנו הסכם ממון, קל יותר לעבור את המכשול הזה ולקיים גירושין בהסכמה.

עורך דין דיני משפחה מרבה לעסוק בסוגיות אלו, אך ישנן גם סוגיות אחרות הכוללות צוואות וירושות, אפוטרופוס להורה מבוגר, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

עו"ד משפחה

מחפשים עורך דין משפחה מומלץ? כיצד תעשו את הבחירה הנכונה?

כמו כל דבר בחיים אתם יכולים לחפש המלצות וחוות דעת. אתם יכולים לשאול חברים ומכרים. אנו בטוחים כי יש לכם חברים או קרובי משפחה שערכו הסכם ממון או התגרשו, ותוכלו לבדוק אם הם היו מרוצים מעורך הדין שלהם.

אך כמובן שאין תחליף לתחושות הבטן שלכם. אם מצאתם עורך דין שמביא איתו את הניסיון הדרוש, והוא נמצא באזור שבו אתם מחפשים, קבעו פגישה ללא התחייבות. זוהי תהיה הזדמנות לשאול שאלות ולהרגיש האם זהו עורך הדין שבידיו תרצו להפקיד את המשימה.

שימו לב האם עורך הדין משדר ביטחון ויודע לנתח את המצב המשפטי שלכם. האם הוא עונה בסבלנות על השאלות ומתייחס אליכם בכבוד.

ואם יש לו את הניסיון הדרוש, ותחושת הבטן שלכם חיובית, זהו ככל הנראה עורך הדין המתאים עבורכם.

עו''ד משפחה

עורכי דין בחולון

מחפשים עורכי דין בחולון העוסקים בתחומי המשפחה? עו“ד משפחה אייל סייג מציג את הניסיון הדרוש ועוסק במגוון סוגיות מתחום המשפחה, כמו גם שירותי נוטריון אשר יכולים להיות רלוונטיים בהליכים משפטיים שונים.

אחד היתרונות של משרדינו הוא העיסוק בגישור. עורך דין גישור מביא איתו כלים רבים לצורך פתרון מחלוקות משפטיות. הליך גישור מאפשר לפתור פתרונות בצורה נעימה יותר מאשר האופן שבו המחלוקת מוכרעת בבית המשפט. וזה גם מהיר וזול יותר מאשר ניהול מאבק משפטי.

בהקשר של דיני משפחה, גישור גירושין הוא אלטרנטיבה טובה יותר מאשר מאבקים מתישים בבית המשפט.

 

 

עורכי דין בחולון

חופשו אותי גם ברשתות החברתיות.

 

Rate this post

עו"ד משפחה

עו"ד משפחה
עורך דין מומחה לגירושין

אייל סייג, עורך דין משפחה

בעל משרד בוטיק וניסיון רב בדיני משפחה וירושה.
עוסק בין היתר, בגירושין, משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות אשה, פירוק שיתוף ואיזון משאבים בין בני משפחה, אפוטרופסות, אימוץ, ילדים חטופים, ידועים בציבור, תביעות אותן ניתן להגיש גם לאחר פסק דין ועוד.

“גם גירושין ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, בעיקר לטובת ילדים שחווייה קשה עד מאד של סכסוך בין הוריהם ייחסך מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך ימנעו פצעים/נזקים נפשיים שעלולים להיגרם לאותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים ארוכים, מייגעים ומתישים. הכל תוך שמירת זכויות דיוניות ומהותיות של הוריהם.”

השארת טלפון לקבלת שיחה

סרטון מומחה דיני משפחה וירושה

מאמרים

עו''ד משפחה

עו"ד משפחה

לפני שנדבר על הסוגיות בהן עוסק עו“ד משפחה, חשוב לציין משהו חשוב מאוד. בכל מקרה בו מחפשים

ביטול צוואה

ביטול צוואה

כאשר מדברים על ביטול צוואה, ניתן להבדיל בין שני מקרים: המקרה הראשון, ויש לומר הפשוט ביותר, הוא

עורך דין גישור

עורך דין גישור

מגשר לא חייב להיות עורך דין גישור. המגשר  הוא אדם שהוסמך לנהל תהליכי גישור; הוא מביא איתו

פתיחת תיק גירושין

פתיחת תיק גירושין

כאשר מדברים על פתיחת תיק גירושין, כבר בראש מתרחש בלבול בין בית המשפט לענייני משפחה לבין בית

עורכי דין לענייני ירושה

עורכי דין לענייני ירושה

עורכי דין לענייני ירושה מעניקים שירותים משפטיים חיוניים עבור יורשים. השירות הבסיסי ביותר הוא הגשת בקשה לצו

עורך דין משפחה

עורך דין אייל סייג, עורך דין משפחה מומחה למספר הליכים ומגוון תחומים הקשורים לתחום דיני אישות, בעל ניסיון

קרא עוד >>

איך מתגרשים

איך מתגרשים יפה ומהר ומה אפשר לעשות כשלא יודעים לאן לפנות? איך מחליטים להתגרש והאם ניתן לפנות לייעוץ

קרא עוד >>

תחומי עיסוק

תחומי עיסוק משרד עורכי דין אייל סייג מתמחה בתחומי עיסוק שונים בעינייני משפחה עורך דין לגירושין ההחלטה להתגרש

קרא עוד >>

מזונות ילדים

מזונות ילדים מספר או מזונות לילד הוא נושא המעלה שאלות רבות מכל הצדדים. לפני שנכנסים לדיון על מזונות

קרא עוד >>